maanantai 6. tammikuuta 2014

KAUNIITA KORUJA ym, vanhoista lusikoista ym. aterimista

Viime joulumessuilla missä minäkin olin myymässä omia juttujani oli taas myymässä Tittis taideteoksiaan. Olen ihaillut ja ostanutkin hänen tekemiä kauniita koruja ym.
Hän tekee mm. lusikoista ihania riipuksia sekä korvakoruja. Vanhoista haarukoista seinäkoukkuja. Viime vuonna sai miniät minulta tälläiset ruusuriipukset jouluna.
Kauhoista, kakkuvuuista ym. erilaisia kauniita kynttilälampetteja.
 Sormuksia lusikoista ja ah niin näyttäviä rannerenkaita haarukoista. Arvatkaapas oliko pakko mammelin ostaa itselleen joululahjaksi tuollainen kaunis rannerengas? Tottakai ja esittelenkin sitä teille myöhemmin tarkemmin. Hih, olen pari kertaa sitä jo käyttänyt ja silloin kaikille näyttänyt;)

Koska itse olen ihastunut näihin taidolla tehtyihin kauniisiin nostalgisiin esineisiin niin ajattelin teillekkin suoda mahdollisuuden kysellä ja ostaa itsellenne niin halutessanne. Löydät Tittiksen facebookista tai jos et käy naamakirjassa niin hae nimellä Titta Rasku Kuorevesi(Jämsä). Tämä ei ole mitenkään maksettu mainos ja ei ole tekijä senkummemmin edes tuttu. Kysyin vain messuilla Titalta kuvaus ja esittelyluvan blogissani. Itse ajattelin teettää Vaarin aikoinaan voittamista palkintolusikoista tyttärille korusetit...NIIN, ette taida tietääkkään, että tuo mun kultani lapsena hiihti kilpaa ja kovaa hiihtikin. Lusikoita ja kippoja on paljon ja monissa lukee 1.palkinto:) Ei se vaari muuten kai mammelin mielenliikkeiden perässä pysyiskään;)

7 kommenttia:

Lovviisa kirjoitti...

Oikein ilosta Loppiaisaamua kammarista ! Tässäpä sitä kierrätystä kauneimmillaan :)

Kirsti kirjoitti...

Tosi kauniita töitä. Todella hienoa kierrätystä :)

Helmi Nainen kirjoitti...

Mulla on myös yksi Tittiksen tekemä kynttilä"teline". Aivan ihana!!! Muutenkin todella upeita töitä!!! Jotenkin näen sulla tuon rannekorun; ihan on sun näköinen ja oloinen!!

unelmienpuoti kirjoitti...

Aivan ihania juttuja ja kierrätystä parhaimmillaan sanon minä ! Ihanaa alkavaa uutta vuotta <3

mustakissa kirjoitti...

Ihania! Toisilla se on taito nähdä asiat uudessa valossa:)

elina kirjoitti...

Tosi kauniita. Näin tuollaisia viime vuonna Seinäjoen messuilla, mahtoikohan olla sama tekijä.
Hyvä idea tuo korusetin teettäminen vanhoista palkinnoista. Niin nekin saadaan taas käyttöön ja esille
Minulla on isoisäni pikkuinen lautanen kermakon alla ja siinä on teksti:1.palkinto kaksintaisteluammunnassa: Usein nauramme tekstille ja mietimme miten tuosta lajista voi saada toisen palkinnon:):)

Marris kirjoitti...

Ihanaa vanhan tavaran hyötykäyttöä :)